Egy belsőégésű- és két elektromotor kombinációja
A Renault hibrid járműveit egy 1,6 literes szívó benzinmotorral és két elektromotorral (egy generátorral és egy hajtómotorral), továbbá egy 230 V teljesítményű akkumulátorral fejlesztették ki.
Az E-TECH technológia a márka elektromos autók terén szerzett tapasztalataira építve az elektromos járművek széles skáláját kínálja, az innovatív energia-visszanyerő technológia révén pedig kibővíti az vezetési módokat.
Vezessen elektromos módban, a jármű feltöltése nélkül!
Az E-TECH Hybrid járművek olyan akkumulátorral rendelkeznek, amelyenek a töltöttségét a rendszer automatikusan szabályozza.
Az akkumulátort a rendszer a lassítás és a fékezés során is visszatölti, az elektromotorban eltárolt hajtóerő segítségével. Minden további esetben pedig a belsőégésű motor generálja az energiát az akkumulátor számára.
A Renault hibrid járművei teljesen elektromosan indulnak el, és ez néhány kilométeren keresztül így is marad, a minél dinamikusabb gyorsulás érdekében... Néhány kilométer után, vagy amennyiben erre valamilyen okból szükség van, a jármű automatikusan átvált a belsőégésű motor használatára.
A hibrid jármű az elektromos és a belsőégésű motorok kombinációjaként a vezetési idő kb. 80%-ában használható elektromos módban. Mindezek ellenére az E-TECH technológia energia-visszanyerése a legtöbb hibrid autóhoz képest magasabb szintű, így Ön a lehető legtöbbet tud elektromos módban közlekedni.
A hibrid járműveket belsőégésű motorral kiegészített elektromos járművekként terveztük meg. Ez azt jelenti, hogy az autó 100%-ban elektromosan indul el, és további kilométereket tehet meg így. Amikor az akkumulátor már nem rendelkezik megfelelő töltöttséggel, a belsőégésű motor teljesen hibrid működésen keresztül biztosítja az autó haladását, tehát a 2 motor ekkor párhuzamosan működik
Ismerje meg az E-TECH technológiát!
A hibrid járművekkel kapcsolatos összes kérdés