francia elektro pop autók

RENAULT

"A jövő megalkotása 127 év fejlődésére épít. Az autót fenntartható, intelligens és összekapcsolt mobilitási megoldásként látjuk. Olyan autókat alkotunk, amelyekkel igazán együtt lehet élni, összhangban a korukkal és mindenki elvárásaival."



Fabrice Cambolive 
CEO Renault     

la marque Renault
autók tervezője
Több mint 127 éve a Renault forradalmi járműveket gyárt, és a fejlesztéseket az Ön elvárásainak megfelelően alakítja. Dizájn, kényelem, technológia, biztonság: járműveink Önnel együtt élnek és fejlődnek. Minden Renault egy élmény, amelyet meg kell élni.

a világ legtöbbet értékesített francia autómárkája*             
n° 1      

nemzetközi jelenlét                 
+ 120 ország  

*2024-ben a Renault márka 1 577 351 járművet (PC + LCV) értékesített. Belső forrás: Renault 2025.


la marque Renault
a technológia az élmény szolgálatában
openR link multimédia rendszer beépített Google-szolgáltatásokkal¹, solarbay®² panoráma üvegtető, Human First Program³: minden innováció a kényelmet, a védelmet és a vezetési élményt szolgálja. Víziónk: a technológia az emberek szolgálatában.

aktív szabadalmak*          
+ 12 000      

 

*A Renault Csoport soha nem hagyta abba az innovációs folyamatokat, és ma már több mint 12 000 aktív szabadalommal rendelkezik, amelyek a vállalat szellemi tőkéjét alkotják. Belső forrás: Renault 2024.


E-Tech, az elektromos meghajtás élvonalában
Az elektromos járművek úttörőjeként Európában a Renault az E-Tech technológiát alkalmazza teljes járműválasztékában: 100%-ban elektromos, önfeltöltő, full hibrid, és hyper hibrid plug-in modellekben. A Renault-val az elektromos járművek mindenki számára elérhetővé válnak.

2024-ben Európában eladott elektromos járművek*        
2-ből 1      

hibrid járművek értékesítése Európában 2024-ben**
n° 2

*A Renault márka elektromos járművei 2024-ben az európai értékesítés 49%-át tették ki. Belső forrás: Renault 2025.

**A Renault márka 2024-ben a második helyet foglalta el az európai hibrid piacon. Belső forrás: Renault 2025.

la marque Renault
fenntartható kötelezettségvállalás⁴
A Renault többféle módon is elkötelezett: az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése⁵, újrahasznosított anyagok⁶ vagy újrahasznosítható anyagok⁷ alkalmazásában és "második élet" megvalósításban a körforgásos gazdaság keretein belül az európai gyárakban: például a Refactoryban.  

járműveink minimális újrahasznosítási aránya*            
85%      

2030-as célkitűzés az újrahasznosított anyagok vagy a körforgásos gazdaságból származó anyagok⁶ felhasználására járműveinkben**        
33% 

*A 2005/64 irányelvnek, az úgynevezett 3R irányelvnek megfelelően legalább 85%-ban újrahasznosítható járművek.

**A termelési mennyiségek súlyozott átlagaként, beleértve az ISO 14021 szerint újrahasznosított anyagokat és a gyártási folyamatokba visszavezetett gyártási maradékokat vagy hulladékokat egy ipari telephelyen.          


la marque Renault
electro pop kultúra
A Renault, amely több mint 127 éve francia ikon, erős partnerségeken, népszerű rendezvényeken és nagyszabású kulturális projekteken keresztül ápolja kapcsolatait Önökkel. Minden kezdeményezés lehetőséget kínál számunkra, hogy találkozzunk és megosszuk szenvedélyünket.  


fedezze fel továbbá

¹Az openR link multimédia rendszer funkcióival, szolgáltatásokkal és alkalmazásokkal igazodik az Ön vezetési profiljához.

A beépített Google-szolgáltatásokkal ellátott OpenR Link hozzáférést biztosít személyre szabott útiterveihez és alkalmazásaihoz, így az Ön igényeire szabott vezetési élményt nyújt.

Az openR link tartalmazza a Google Térkép alkalmazást a valós idejű navigációhoz, a Google Asszisztens alkalmazást a hangvezérlésű funkciókhoz és a Google Play alkalmazást a fedélzeti alkalmazásokhoz.

A Google, a Google Play, a Google Térkép, a Waze és egyéb márkanevek a Google LLC védjegyei.

²A verziótól függően változhat.

³A Renault által 2023-ban elindított „Human First program” bemutatja a nagyközönségnek a márka összes biztonsági kezdeményezését, és a Renault-t technológiai és emberközpontú márkaként pozícionálja.

⁴A Renault márka globális szinten integrálódott a Renault Csoportba, amelynek fenntartható fejlődési politikája három pillérre épül: környezetvédelmi, társadalmi és szociális. Belső fenntarthatósági forrás – Renault Csoport

5A Renault Csoport elkötelezett amellett, hogy 2019 és 2030 között 27%-kal csökkenti az anyagok és alkatrészek beszerzéséből, valamint a járművek használatából származó üvegházhatású gázok kibocsátását, valamint 62%-kal csökkenti a csoport telephelyeinek közvetlen és közvetett kibocsátását.

62030-ra járműveinkben a körforgásos gazdaságból származó anyagok aránya a gyártási volumenek súlyozott átlaga alapján 633% lesz, beleértve az ISO 14021 szerint újrahasznosított anyagokat és az ipari telephelyeken a gyártási folyamatokba visszavezetett gyártási maradékokat vagy hulladékokat.

7A 2005/64 irányelvnek, az úgynevezett 3R irányelvnek megfelelően legalább 85%-ban újrahasznosítható járművek.