hátsó keresztirányú forgalomfigyelés
Tolatáskor a rendszer a hátsó és oldalsó radarok segítségével figyeli, hogy a gépkocsi hátuljához közeledik-e bármi, és szükség esetén figyelmeztet az adott oldali külső visszapillantó tükörben megjelenő fényjelzéssel, valamint a központi kijelzőn, a tolatókamera képén megjelenő piktogrammal. Ha a jármű mozgásban van, a rendszer hangjelzéssel is felhívja a figyelmet a veszélyre.
előzéskor ütközést megelőző, sávelhagyást gátló rendszer
A rendszer 65 km/h sebességtől aktív, és a holttérfigyelő rendszert egészíti ki. A hátsó és oldalsó érzékelők segítségével észleli a holttérben levő vagy oda érkező járműveket, és szükség esetén a kormánykerékkel segít a vezetőnek visszavezetni az autót a saját sávjába, és elkerülni az oldalirányú ütközést.
továbbá...
hátsó aktív vészfékező rendszer
A rendszer a hátsó ultrahangos érzékelők segítségével figyeli az akadályokat, ha az autó tolat. Szükség esetén vizuálisan és hangjelzéssel figyelmezteti a vezetőt, és ha nem reagál, az ütközés megelőzése vagy súlyosságának mérséklése érdekében vészfékezéssel beavatkozik.
követési távolságra figyelmeztető rendszer
A rendszer 30 km/h feletti sebességtől aktiválódik és az első radar segítségével érzékeli az előtte haladó autót, és megjeleníti azt a műszerfalon. A rendszer megfelelő színnel (zöld, narancssárga, piros, villogó piros) tájékoztatja a vezetőt arról, hogy mekkora a követési távolság (időben) közte és az előtte haladó jármű között.
sávelhagyást gátló rendszer
A 65 km/h feletti sebességtől aktiválódó rendszer az első kamera segítségével észleli a záróvonal vagy szaggatott vonal véletlen átlépését (az irányjelző használata nélkül), és a kormánykerékre hatva segít a vezetőnek visszairányítani a járművet a sávjába.
aktív vészfékező rendszer
A rendszer 8 km/h sebességtől aktív, és az első kamera és az első radar segítségével érzékeli:
Ha fennáll az ütközés veszélye, a rendszer a műszerfalon megjelenő üzenettel, hangjelzéssel és nagy sebesség esetén haptikus jelzéssel (nagyon rövid fékezés) figyelmezteti a vezetőt. Ezután, ha szükséges, beavatkozik:
sávelhagyásra figyelmeztető rendszer
A 65 km/h feletti sebességtől aktiválódó rendszer az első kamera segítségével érzékeli a záróvonal vagy szaggatott vonal véletlen átlépését (az irányjelző használata nélkül), majd a kormánykerék rezgésével és a műszerfalon megjelenő jelzésekkel figyelmezteti a vezetőt.
holttérfigyelő rendszer
A 15 km/h sebességtől aktiválódó rendszer a hátsó és oldalsó érzékelők segítségével figyeli más járművek jelenlétét a holttérben, és a vezetőt az adott oldali külső visszapillantó tükörben megjelenő fényjelzéssel figyelmezteti.
sebességkorlátozó táblákat felismerő rendszer sebességtúllépésre figyelmeztetéssel
A rendszer az első kamera és a térképadatok segítségével állapítja meg az aktuális
megengedett sebességet.
A megengedett sebesség a jármű műszerfalán jelenik meg.
Az információt a tempomat sebességszabályozó- és korlátozó funckióval, az intelligens adaptív tempomat, és az aktív vezetéstámogató rendszer használja fel.
A weboldalunk és annak partnerei cookie-kat használnak az oldal látogatottságának és teljesítményének mérésére, személyre szabott vagy földrajzi helyhez kötött reklámok és tartalmak megjelenítése érdekében, és hogy a közösségi hálókon keresztül kapcsolatba léphessünk egymással. Az oldalon található „cookie” menüpontra kattintással bármikor megváltoztathatja a beállításait.