140 LE teljesítmény, 240 Nm nyomaték, 6 sebességes manuális és duplakuplungos, 7 sebességes automata váltó…Az 1,3 literes, közvetlen befecskendezésű turbó benzinmotor könnyed és dinamikus gyorsulást, valamint még nagyobb vezetési élményt biztosít.
TCe 160 EDC
a vezetés öröme
Ez az 1,3 literes, közvetlen befecskendezésű turbó benzinmotor a 270 Nm-es nyomatéknak és a duplakuplungos, 7 sebességes automata váltónak köszönhetően maximális vezetési élményt biztosít. Szeretne még nagyobb teljesítményt? Aktiválja a Sport módot a MULTI-SENSE rendszerben, és érezze a különbséget!
DÍZEL
Blue dCi 115
a hatékony megoldás
A 6 sebességes manuális váltóval elérhető dízelmotor kiváló vezetési élményt biztosít, miközben alacsony fogyasztást tesz lehetővé. Kitűnő választás nagy utazásokhoz!
PLUG-IN HYBRID
E-Tech Plug-in Hybrid
maga az innováció
Válassza az egyedülálló vezetési élményt! A Renault szakértői által kidolgozott több mint 150 szabadalommal levédett E-Tech tölthető hibrid motor egy újgenerációs, 1,6 literes, részecskeszűrővel ellátott benzinmotort, 2 elektromos motort, egy több módozatú, tengelykapcsoló nélküli váltót, továbbá egy 9,8 kWh teljesítményű akkumulátort tartalmaz, amelyet mind a Formula–1 és a E-Tech terén szerzett szakértelmünk ihletett. Az eredmény? Kevesebb CO2-kibocsátás és alacsonyabb költségek az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztásnak köszönhetően. A városi és vegyes fogyasztásban akár 50 km-es* hatótáv (135 km/h sebességig) azt jelenti, hogy az autó indulása minden esetben elektromosan történik, illetve hogy a mindennapok során bátran kihasználhatja az elektromos autó minden előnyét, de a hatótáv a hibrid módnak köszönhetően a hosszabb utak során sem jelent akadályt. Csend, kényelem, gördülékenység és könnyen kezelhetőség... készen áll a páratlan vezetési élményre?
WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures): ez az új protokoll a NEDC protokollhoz képest sokkal pontosabb eredményeket biztosít a mindennapos vezetésre vonatkozóan. * Városi fogyasztás WLTP alapján