R5 Turbo 3 E E-Tech 100% electric

elektromosan vezérelt driftelés
mindig turbó, ezúttal elektromos
Sok sikert aratott a raliversenyzésben, megdobogtatta a szíveket és díjakat hozott el...
Az R5 Turbo 2 idén 40 éves! Mi lenne jobb módja a tiszteletadásnak, mint az új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric köszöntése: 100%-ban elektromos, ugyanolyan kidolgozott, ugyanolyan hatékony, ugyanolyan látványos...& Egy korszerűvé varázsolt ikon.
100 %
elektromos
280 kW
akár 380 LE teljesítmény
700 Nm
Nyomaték

100%-ban teljesítményorientált

FANTASZTIKUS, IKONIKUS, SPORTOS
A 100%-ban elektromos új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric nem titkoltan: ugyanolyan erős, mint elődje, miközben továbbviszi és modernizálja annak ikonikus stílusát. Légterelő, légbeömlők, vonalvezetés, színválaszték: lehetetlen szem elöl téveszteni! És a 280 kW-os (380 LE-s) motor felvillanyoz minden utazást.
280 KW ÉS 700 NM NYOMATÉK
280 KW ÉS 700 NM NYOMATÉK
A hátul elhelyezett két villanymotor 280 kW teljesítményű, ami 380 LE-nek felel meg. A 700 Nm nyomaték már a gyorsítás pillanatától rendelkezésre áll, a 42 kWh-s akkumulátor pedig lehetővé teszi a teljes teljesítménnyel végrehajtott driftelést.
ALVÁZ KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL
ALVÁZ KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL
Az R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric versenyzésre, pontosabban driftelésre készült, tömege 980 kg (akkumulátor nélkül), és kifejezetten erre a célra tervezett csőszerkezetes alvázzal rendelkezik. A sík padlóban helyezkednek el az akkumulátorok; az alacsony tömegközéppont hozzájárul a jobb csúszáshoz.
CSAK DRIFTELÉS
minden a driftelésről szól
A driftelésre tervezett beltér miatt szigorúan kétüléses az új R5 Turbo 3E E-Tech 100% electric szükségszerűen hátsókerék-hajtású. A szénszálas karosszéria egy csőszerkezetű alvázat ölel körbe, a sima felületű gumikat driftelésre tervezték, a kameratartók pedig lehetővé teszik az egyes autózások rögzítését és megosztását.

100%-ban játékos

A DIZÁJN MARGÓJÁRA
A karosszériavédőket, a lökhárítókat és minden felületet átterveztek e koncepcióautóhoz, amely 25 cm-rel szélesebb, mint a „Turbo 2“. Az esztétikai részletek közé tartoznak a lilás-rózsaszínű ablakok, a driftelés közben világító piros LED-betétek és a kormánykerék közepén lévő megvilágított logó.
TELJES BIZTONSÁGBAN
Az egyszerre sportos és kényelmes belső teret úgy tervezték, hogy a versenyző magabiztosan teljesíthessen. A bukókeretek biztonságot, a formatervezett ülések pedig támaszt nyújtanak, a kárpitozás védelmet ad... Jöhet a driftelés!
fedezze fel továbbá...
50 éves az R5 – Renault
A Renault 5 50 éves lett
Az ikonikus R5 páratlan meglepetésekkel ünnepli 50. évfordulóját.
Renault Scenic Vision
Renault Scenic Vision
Az elektromos koncepcióautót, amellyel új korszakba lép a mobilitás.