Ismerje meg a Range Optimizer rendszert: ezek azok a technológiák, amelyekkel optimalizálhatja a hatótávolságot

1) A fékezési energia visszanyerése

Lassítás, fékezés: újratöltés! Az Új Renault ZOE hatótávolságának optimalizálása érdekében mérnökeink úgy alakították ki az autó rendszerét, hogy az a lassítás vagy fékezés során képes legyen visszanyerni a kinetikus energiát. Az akkumulátor újratöltődik, amikor elveszi a lábát a pedálról, illetve akkor is, amikor a fékpedált megnyomja.

2) Hőszivattyú

Szeretné úgy hűteni vagy fűteni autóját, hogy közben nem használ fel túl sok energiát az Új Renault ZOE akkumulátorából? A Range Optimizer hőszivattyújával ez lehetséges! A reverzibilis rendszernek köszönhetően a hatótávolság változatlan marad, miközben 2 funkcióra is lehetőség nyílik: az utastér hűtése a modern-klasszikus légkondicionálás használatával, illetve fűtése a környezet hőjének felhasználásával. Okos megoldás!

3) Michelin Energy™ E-V gumiabroncsok

Élvezze a MICHELIN vadonatúj, kifejezetten az elektromos autók számára kifejlesztett választékának rendkívül halkan gördülő gumiabroncsait. Mindez változatlan fékezési kapacitás, illetve az Új Renault ZOE úttartásának megtartása mellett.

Használja ki az intelligens töltő nyújtotta előnyöket!

4) Caméléon™ töltő

A Caméléon™ töltő folyamatosan a lehető legtöbb energiát használja fel, ezáltal jelentősen csökkentve a töltéshez szükséges időt. Használatával még egy rövid idejű töltés is nagy hatótávolságot biztosíthat.

Technológiák a kényelem szolgálatában

5.1) Az akkumulátor előmelegítése

A ZOE új Z.E. 40 akkumulátorát hideg időben előmelegítheti. Ez a funkció képes felmelegíteni az Új Renault ZOE akkumulátorát, majd szükség esetén lehűti azt. Vezetés közben a rendszer automatikusan fenntartja az akkumulátor optimális hőmérsékletét.

5.2) Hőmérséklet előzetes beállítása

Az utastér hőmérsékletének előzetes beállításának köszönhetően az Új Renault ZOE hűtése vagy fűtése már a töltés során is beállítható. Ennek a funkciónak köszönhetően a hőkomfort eléréséhez felhasznált energiát a rendszer nem az akkumulátorból nyeri ki.