Stratégia

 

A Renault 2016 Terv - Drive The Change két fő célkitűzést szeretne megvalósítani: a csoport értékesítési mutatóinak javítását és erős szabad cash-flow állományt. Ismerkedjen meg a Renault csoport márkáival és stratégiai partnereivel!
A terv részletei

 

A főbb mutatószámok

 

Világméretű termelés, eladási mutatók, értékesítési eredmények… Tekintse meg a csoport 2011-es célkitűzéseit.
Tovább

Munka a Renault Csoportnál

 

A Renault dolgozóinak legfőbb erénye a motiváció és a képesség a kreatív energiák felszabadítására. Az emberi erőforrás-management legfőbb célja az, hogy olyan hosszútávú kompetenciaépítést alakítson ki, amely a cég működéséhez elengedhetetlen. Cégen belüli mobilitás ls folyamatos képzés: ezek a Renault karrierépítési programjának legfőbb elemei. Dinamikus és átlátható vállalatként a folyamatos fejlődés teszi a Renault-t az autós piac egyik legnagyobb szereplőjévé.